Waluta:
PLN

W związku z wprowadzeniem RODO prosimy Cię o zaakceptowanie naszej polityki prywatności.
Jeśli akceptujesz naszą politykę prywatności i znasz już swoje prawa możesz zamknąć niniejsze okienko.
Jeżeli nie akceptujesz polityki prywatności opuść stronę.

Płatność

Opublikowano:

Formy płatności za zamówienie, terminy i sposoby dostawy:

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

a) Płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia, termin dostawy wynosi maksymalnie 10 dni.

b) Przedpłata poprzez przelew bankowy, przelew elektroniczny, kartę płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu. Termin dostawy wynosi maksymalnie 10 dni od rozpoczęcia realizacji zamówienia.

c) Płatność ratalna poprzez system eRaty przez Internet (Santander Consumer Bank). Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu uruchomienia kredytu przez Bank. Termin dostawy wynosi maksymalnie 10 dni od rozpoczęcia realizacji zamówienia. Płatność ratalna dostępna jest wyłącznie dla zamówień o minimalnej wartości 100zł brutto i wyborze dostawy firmą kurierską.

2. W przypadku wybranych ofert oraz towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.

3. Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta:

a) za pośrednictwem Poczty Polskiej,

b) za pośrednictwem firmy kurierskiej,

c) do Paczkomatu InPost.

4. Cennik dostaw jest dostępny w ofercie, z której Klient składał zamówienie.

5. Ze względu na rodzaj towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.

6. Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.

Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki