Prawo do reklamacji
Opublikowano:
REGULAMIN REKLAMACJI
1. Firma TV PRODUCTS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Parkowej 12, 43-365 Wilkowice, nazywana dalej Gwarantem, udziela gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie towary w obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, w okresie 1 roku od daty ich odebrania przez Klienta.
2. Gwarant oświadcza, że odpowiada za jakość dostarczanych towarów i dokłada wszelkich starań, by dostarczane rzeczy były wolne od wad. W przypadku, gdy mimo tego, rzecz zakupiona przez Klienta posiada wadę fizyczną, powodującą niemożność użytkowania rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem, lub została wydana Klientowi w stanie niekompletnym, Klientowi przysługuje prawo do reklamowania w/w rzeczy.
3. W ramach reklamacji Klient może zażądać od Gwaranta:
- Nieodpłatnej naprawy rzeczy,
- Wymiany rzeczy na nową, lub jeśli powyższe jest niemożliwe:
- Obniżenia ceny rzeczy,
- Odstąpienia od umowy (wyłącznie, jeśli wada jest istotna).
4. Po otrzymaniu żądania od Klienta Gwarant zobowiązuje się ustosunkować w ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy od Klienta do żądania.
5. Gwarant może odmówić spełnienia żądania Klienta, mając na uwadze techniczne możliwości jego wykonania, jak i koszty jakie niesie za sobą roszczenie. W tej sytuacji Klient może zmienić żądanie na inne zgodnie z podpunktem 3.
6. W przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Gwarant może nie uznać tych żądań i w zamian zaproponować Klientowi naprawę lub wymianę towaru.
7. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
8. Aby reklamować zakupiony przez siebie towar należy postępować zgodnie z poniższymi zasadami:
8.1. W celu reklamowania towaru należy skontaktować się z serwisem firmy pod numerem 33/471 17 33 w godzinach przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych tj. od 10 do 16, od poniedziałku do piątku.
8.2. Podczas rozmowy z konsultantem zostanie ustalony sposób wysyłki reklamowanego towaru do Gwaranta. Dostępne są następujące sposoby wysyłki towaru do Gwaranta (zależne od rodzaju i wagi towaru oraz od możliwości Klienta):
- Wysyłka towaru Pocztą Polską poprzez usługę eZwrot
- Odbiór towaru od Klienta przez firmą kurierską (wyłącznie na zlecenie Gwaranta),
8.3. Jeśli podczas rozmowy Klienta z konsultantem serwisu zostanie wybrany eZwrot jako sposób wysyłki reklamowanego towaru wówczas, aby nadać paczkę należy:
- Zabezpieczyć i zapakować reklamowany towar dołączając do paczki wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (np. paragony fiskalny).
- Wejść na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/
- Podać nazwę sklepu: TVPRODUCTS
- Wypełnić formularz podając swoje dane adresowe.
- Wydrukować i nanieść na paczkę wygenerowaną przez system etykietę adresową.
- Nadać paczkę w wybranym przez siebie urzędzie pocztowym.
8.4. Jeśli podczas rozmowy Klienta z konsultantem Serwisu zostanie wybrana Firma Kurierska jako sposób wysyłki reklamowanego towaru wówczas należy:
- Zabezpieczyć i zapakować reklamowany towar dołączając do paczki wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (np. paragony fiskalny).
- Oddać paczkę kurierowi w terminie ustalonym podczas rozmowy z konsultantem.
9. Dostawa niesprawnej rzeczy do Gwaranta, jak i jej zwrot po naprawie odbywa się nakoszt Gwaranta i wyłącznie na zasadach omówionych w punkcie 8 niniejszego regulaminu.
10. Gwarancją nie są objęte wady towaru powstałe na skutek niewłaściwej instalacji, obsługi lub użytkowania, które stoi w sprzeczności z instrukcją obsługi.