Waluta:
PLN

W związku z wprowadzeniem RODO prosimy Cię o zaakceptowanie naszej polityki prywatności.
Jeśli akceptujesz naszą politykę prywatności i znasz już swoje prawa możesz zamknąć niniejsze okienko.
Jeżeli nie akceptujesz polityki prywatności opuść stronę.

Prawo do reklamacji

Opublikowano:

Regulamin Reklamacji i Gwarancji

  1. Niniejszy Regulamin jest załącznikiem do Regulaminu Sklepu dostępnego na stronie www.tvprodukt.pl oraz w siedzibie Sklepu. Definicje pojęć użytych w niniejszym Regulaminie ujęte zostały w Regulaminie Sklepu, w szczególności:
    1. Sklep – sklep wysyłkowy prowadzony przez firmę TV PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Parkowa 12, 43-365 Wilkowice, adres email: sklep@tvproducts.pl, sprzedający rzeczy drogą wysyłkową za pośrednictwem telefonów, poczty oraz Internetu.
    2. Klient (Konsument) – osoba fizyczna lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Firma TV PRODUCTS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Parkowej 12, 43-365 Wilkowice, nazywana dalej Gwarantem, udziela gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie rzeczy w obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, w okresie 1 (jednego) roku od daty ich odebrania przez Klienta.
  3. Gwarant oświadcza, że odpowiada za jakość dostarczanych rzeczy i dokłada wszelkich starań, by dostarczane rzeczy były wolne od wad. W przypadku, gdy mimo tego, rzecz zakupiona przez Klienta posiada wadę fizyczną, powodującą niemożność użytkowania rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem, lub została wydana Klientowi w stanie niekompletnym, Klientowi przysługuje prawo do reklamowania w/w rzeczy.
  4. W ramach reklamacji złożonej na podstawie udzielonej Gwarancji lub w związku z niezgodnością towaru z umową Klient może zażądać od Gwaranta:
    1. nieodpłatnej naprawy rzeczy,
    2. wymiany rzeczy na nową, lub jeśli powyższe jest niemożliwe:
    3. obniżenia ceny rzeczy,
    4. odstąpienia od umowy (wyłącznie, jeśli wada jest istotna).
  5. Po otrzymaniu żądania od Klienta Gwarant zobowiązuje się ustosunkować w ciągu 14 dni od otrzymania rzeczy od Klienta do żądania.
  6. Gwarant może odmówić spełnienia żądania Klienta, mając na uwadze techniczne możliwości jego wykonania, jak i koszty jakie niesie za sobą roszczenie. W tej sytuacji Klient może zmienić żądanie na inne zgodnie z podpunktem 4.
  7. W przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy Gwarant może nie uznać tych żądań i w zamian zaproponować Klientowi naprawę lub wymianę rzeczy.
  8. Wykonanie uprawnień z tytułu gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Gwaranta z tytułu niezgodności towaru z umową. Podczas korzystania z uprawnień gwarancyjnych bieg terminu na wykonanie uprawnień z tytułu niezgodności z umową zostaje zawieszony – od dnia zawiadomienia Gwaranta o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia nieuwzględnienia reklamacji złożonej u Gwaranta (lub też od chwili upłynięcia czasu na wykonanie obowiązków wynikających z tej gwarancji).
  9. Klient aby reklamować zakupione przez siebie rzeczy jest zobowiązany postępować zgodnie z poniższymi zasadami:
    1. W celu reklamowania rzeczy należy skontaktować się z Gwarantem pod numerem 33 471 17 33 w godzinach przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych tj. od 10 do 16, od poniedziałku do piątku.
    2. Podczas rozmowy z Gwarantem zostanie ustalony sposób wysyłki reklamowanej rzeczy do Gwaranta. Dostępne są następujące sposoby wysyłki rzeczy do Gwaranta (zależne od rodzaju i wagi towaru oraz od możliwości Klienta):
      1. Wysyłka Pocztą Polską poprzez usługę eZwrot
      2. Odbiór przesyłki od Klienta przez firmą kurierską (wyłącznie na zlecenie Gwaranta),
    3. Jeśli podczas rozmowy Klienta z Gwarantem zostanie wybrany eZwrot jako sposób wysyłki reklamowanej rzeczy wówczas, aby nadać paczkę należy:
      1. Zabezpieczyć i zapakować reklamowane rzeczy dołączając do paczki wypełniony Formularz Reklamacyjny oraz - w przypadku odstąpienia od umowy - paragon fiskalny, jeśli został wystawiony.
      2. Wejść na stronę https://www.pocztex.pl/ezwroty
      3. Podać nazwę sklepu: TVPRODUCTS
      4. Wypełnić formularz podając swoje dane adresowe.
      5. Wydrukować i nanieść na paczkę wygenerowaną przez system etykietę adresową.
      6. Nadać paczkę w wybranym przez siebie urzędzie pocztowym.
    4. Jeśli podczas rozmowy Klienta z Gwarantem zostanie wybrana firma kurierska jako sposób wysyłki reklamowanej rzeczy wówczas należy:
      1. Zabezpieczyć i zapakować reklamowane rzeczy dołączając do paczki wypełniony Formularz Reklamacyjny oraz - w przypadku odstąpienia od umowy - paragon fiskalny, jeśli został wystawiony.
      2. Oddać paczkę kurierowi w terminie ustalonym podczas rozmowy z Gwarantem.
  10. Dostawa reklamowanej rzeczy do Gwaranta, jak i jej zwrot po naprawie odbywa się na koszt Gwaranta i wyłącznie na zasadach omówionych w punkcie 9. niniejszego Regulaminu. Gwarant nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem oraz na koszt Gwaranta.
  11. Gwarancją nie są objęte wady towarów powstałe na skutek niewłaściwej instalacji, obsługi lub użytkowania, które stoi w sprzeczności z instrukcją obsługi.
Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki